Theater voor Kleuters start 20 maart 2024 – Bussum

Ben jij 4 of 5 jaar oud en gek op toneel spelen? Probeer jij altijd de show te stelen? En hou je van bewegen en zingen?

Doe dan mee met onze nieuwe cursus Theater voor Kleuters vanaf woensdag 20 maart 2024 van 13.30 tot 14.15 uur. Bij voldoende aanmeldingen kunnen we van start.

Wat gaan we doen in deze toneellessen?
De docent leert de kinderen op een speelse manier uitdrukkingen met hun stem, gezicht en lichaam. Aan de hand van theaterspelletjes, verhaaltjes, dans, liedjes en vrolijke muziek gaan we op ontdekkingstocht. Samen ontdekken we de wereld van avonturen, verbeelding en expressie en ontdekken het podium. En natuurlijk het plezier van ‘doen alsof’.

Je start met 3 proeflessen voor € 20,-.

Aan het einde van het seizoen geven we een mooie voorstelling en laten we zien wat we allemaal geleerd hebben.

Doe je mee? Meld je dan aan middels onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool