Uitnodiging meedoen Popbands vanaf 11 maart 2024

De Gooische Muziekschool vindt het erg belangrijk dat we, ondanks individuele lessen, ook leren om samen te spelen in de vorm van een popband. Een unieke manier om samen te performen en het podium te pakken.

Volg jij zang-, piano- gitaar- of drumles en ben heb je al minimaal twee jaar les, dan nodigen wij je uit om mee te doen aan onze popbands. Ben jij tussen de 10 en 17 jaar, kom dan meedoen met 3 proeflessen voor € 45,-. Speel je een ander instrument, dan ben je ook van harte welkom om mee te doen. Afhankelijk van de bezetting wordt besloten wat er gespeeld wordt, maar in principe willen we alles doen, van Nirvana tot Arctic Monkeys! En eigen inbreng wordt ook erg gewaardeerd!

Lestijd voor leerlingen van 10 t/m 13 jaar is op maandag van 17.30 tot 18.30 uur. Van 14 t/m 17 jaar is de lestijd op maandag van 18.45 tot 19.45 uur. Elke maandag, doe mee op 11, 18 en 25 maart. Aanmelden kan via info@degooischemuziekschool.nl.

Samen met bandcoach Luc Schouten gaan we samen bepalen welke songs geschikt zijn en deze instuderen. Doel: een spetterend optreden tijdens het Zomer Muziekfestival op zaterdag 1 juni 2024 in Brinkhuis, Laren.

Samen spelen en leren van elkaar is een unieke ervaring. Schroom niet en meld je aan!

De lessen vinden plaats op de muziekschool aan de Dr. Schaepmanlaan 8 te Bussum in de kleine zaal (eerste verdieping).

Wij zien je aanmelding graag tegemoet o.v.m. naam, instrument en docent.