Volwassenen

Alle talentenjachten op TV hebben natuurlijk niet alleen de kinderen en tieners geprikkeld om naar hun zangkwaliteiten en mogelijkheden te kijken. Ook jij als volwassenen wil graag zingen en je grenzen leren kennen. En dan ook echt en niet alleen in de douchecabine of alleen in de auto waar niemand je hoort.

Welke stijl past het beste bij jouw stem? En wat vind je leuk om te zingen?

Je kunt bij De Gooische Muziekschool zowel als beginner, maar ook als actief zanger(es) les volgen. Als je al zingt in een koor, een band of een ensemble en je wilt graag doorgroeien dan biedt De Gooische Muziekschool passende lessen aan.

We hebben vier top zangdocenten die je verder kunnen helpen om je gewenste niveau te bereiken.

Voor meer informatie met betrekking tot tijd en locatie, bel 035 – 693 65 96 of mail ons even.