Pianocursus Little Mozarts

Little Mozarts een speelse kennismaking met de piano voor 5 en 6 jarige

DSC01512In de cursus Music for Little Mozarts gaan de kinderen op muzikale ontdekkingstocht met Beethoven Beer en Mozarts Muis. Dit is een duoles en samen ontdekken ze aan de hand van verhaaltjes hoe ze piano moeten spelen.

De cursus is geschikt voor kinderen van 5 en 6 jaar. In de lessen wordt er naast het pianospelen ook gezongen en luisteroefeningen gedaan. Ook maken ze eenvoudige schrijf / kleuropdrachten. Deze cursus is niet geschikt voor kinderen die nog erg bewegelijk zijn. Deze kinderen adviseren wij de cursus Muziek en Beweging (groep 1 en 2 van de basisschool) of de cursus Basisvorming Muziek 1 (groep 3 en 4) gaan volgen.

Er wordt geen huiswerk gegeven, maar thuis lekker oefenen op de piano werkt heel stimulerend.

Waar geven wij les?

De lessen worden gegeven in Bussum op de woensdagmiddag. Heb je interesse, mail ons dan. Wij nemen contact met je op.