Koren & Zang

Zingen is geweldig en zeer populair geworden door de verschillende talentenprogramma’s op televisie. Je lekker uitleven in een geweldig lied, met veel enthousiasme en de juiste intonatie. Als je zingt voel je je blij, maar toch is het best moeilijk om mooi te zingen.

De Gooische Muziekschool biedt voor alle leeftijden, ook voor volwassenen een passende zangopleiding.

Chronologisch bieden we het volgende:

• Muziek met Peuters
  • Muziek voor Kleuters
  • Kinderkoor I – groep 2 t/m 4
  • Kinderkoor II – groep 5 t/m 8
  • Ruby’s Popkoor – 8 t/m 12 jaar
  • Kids Popkoor Weesp – groep 3 & 4
  • Kids Popkoor Weesp – groep 5 t/m 7
  • Individuele zangles voor kinderen, tieners en volwassenen

Voor de individuele zanglessen zijn er drie genres te weten klassiek, pop en musical.

Waar kan ik les volgen?

Neem even contact met ons op voor meer informatie over de locaties en tijden van de zanglessen, tel.: 035 – 693 65 96 of per mail.

Klassieke afdeling of lichte muziek (pop/jazz)?

Sommige leerlingen weten al of ze een voorkeur hebben voor klassiek of lichte muziek zoals pop of jazz. Anderen weten het nog niet en willen nog experimenteren met hun stem en kijken welk muziekstijl het beste bij hun past. Waar voel je je prettig bij? De Gooische Muziekschool biedt zowel een klassieke als een lichte zangopleiding.

Welke docent krijg ik?

Indien je een docent kent of via-via iets gehoord hebt, dan zullen wij ons uiterste best doen om je bij deze docent onder te brengen. Voor de leerling die nog geen docent kent, zoeken wij in overleg naar een passende docent. Tijdens de 10 proeflessen zal blijken of de leerling zich prettig voelt bij de docent en zijn/haar aanpak.