Pianocursus Little Mozarts

Little Mozarts een speelse kennismaking met de piano voor 5 en 6 jarige

little mozartIn de cursus Music for Little Mozarts gaan de kinderen op muzikale ontdekkingstocht met Beethoven Beer en Mozarts Muis. Samen ontdekken ze aan de hand van verhaaltjes hoe ze piano moeten spelen.

De cursus is geschikt voor kinderen van 5 en 6 jaar (groep 2 & 3). In de lessen wordt er naast het pianospelen ook gezongen en luisteroefeningen gedaan. Ook maken ze eenvoudige schrijf / kleuropdrachten. Deze cursus is niet geschikt voor kinderen die nog erg bewegelijk zijn. Voor de bewegelijke kinderen adviseren wij de cursus Muziek voor Kleuters (groep 1 & 2 van de basisschool) of de cursus Kraak de Code (groep 3 & 4 van de basisschool).

Er wordt geen huiswerk gegeven, maar thuis de oefeningen en liedjes op de piano spelen werkt heel stimulerend.

Overweeg je om een piano te huren of kopen, kijk naar het aanbod van Muziekcentrum Schimmel, Dr. Schaepmanlaan 6 te Bussum.

Waar geven wij les?

We geven les in Bussum, Laren en op maandag in Weesp. Je komt in eerste instantie op onze wachtlijst en dan gaan we kijken of we een leuke match kunnen vinden. Heb je interesse, mail ons dan. Wij nemen contact met je op.