Popbands

In een popband spelen of zingen is ontzettend leuk, gezellig, leerzaam en uitdagend. Samen muziek maken is toch heel anders en leer je goed naar elkaar luisteren. Wanneer moet je inzetten en wanneer juist niet. Iedereen heeft een eigen partij, maar het is wel een kunst om allemaal gelijk te spelen.

Afhankelijk van je instrument kun je al na zo’n 2 à 3 jaar privéles in een bandje spelen.

De Gooische Muziekschool heeft op dit moment een aantal bands in diverse leeftijdscategorieën vanaf 10 jaar. Zo heeft de school popbands voor basisschoolkinderen, middelbare scholieren, jong volwassenen en volwassenen. Voor iedereen is er dus in principe een mogelijkheid om aan te sluiten. We proberen gedurende het seizoen een aantal optredens te organiseren in overleg met de docent(en).

Jeugdband 10 – 13 jaar

Een leuke band en zoekende nog naar zang, basgitaar en blazers. Dus heb je interesse, overleg dan even met je docent of mail ons even. Wij nemen dan uiteraard contact met je op. Bandlessen vinden plaats in Bussum.

Tienerband 14 – 18 jaar

Twee bands bestaande uit een leuk team tieners die spelen op drums, basgitaar, elektrische gitaar en piano/zang. We zoeken nog uitbreiding voor deze twee bands.

Vind je het leuk om mee te doen, informeer dan even per mail. Bandlessen vinden plaats in Bussum.

Volwassenenband

Een band bestaande uit volwassenen die enthousiast met elkaar muziek beoefenen en ook op speciale momenten willen optreden. Bands spelen onder begeleiding van François van Bemmel en we zijn nog wel zoekende naar talenten … zang, basgitaar, drums, keyboard of piano.

Bandlessen vinden plaats in Bussum.

Interesse?

Schroom niet, bel ons 035 – 693 65 96 of mail ons.