MusicalTheaterSchool 7 - 12 jaar

De Gooische MusicalTheaterSchool

Meespelen in een theateruitvoering is fantastisch! Improviseren, bewegen, expressie en fantasie horen bij jou. Dat is jouw ding en doe je niets liever – altijd maar acteren! Kom dan snel naar onze MusicalTheaterSchool. Wij hebben veel leerlingen die dat ook hebben en samen gaan we aan de slag om toneel te leren spelen en, als je dat ook wilt, leren zingen.

De toneelles duurt 60 minuten. Als aanvulling op toneelles, kun je meedoen aan de zanglessen van 30 minuten. De meeste leerlingen volgen de combinatie toneel en zang.

Proberen? Dat kan uiteraard. Je hebt geen specifieke voorkennis nodig en je mag drie proeflessen volgen tegen een kleine vergoeding. In deze lessen kun je kijken of je het leuk vindt, klikt het binnen de groep en voldoet het aan je verwachtingen. Daarnaast kijkt de docent ook of je goed past binnen het team en of je voldoende talent en ambitie hebt. Je moet er wel rekening mee houden dat je thuis je teksten en eventueel liedjes moet instuderen.

De toneellessen worden gegeven door Christina van Yperen en Anca Siegersma. Marjolein van den Hombergh, Jet Mineur en Ruby Woudt verzorgen de zanglessen.

Aan het einde van het seizoen geven wij een presentatie van de ingestudeerde musical.

Waar geven wij les?

PlaatsDag
Bussumdinsdag en woensdag
Huizendonderdag

Voor meer informatie kun je ons mailen, of bellen 035 – 693 65 96.