MuziekTheaterSchool 12- 18 jaar

De Gooische Muziektheaterschool

Vind je het té gek om te schitteren in een theaterstuk waarbij je zowel je toneel- als zangkwaliteit kunt laten zien!

Improviseren, acteren, expressie en zingen is jouw ding. Wacht dan niet en meld je aan.

Je komt in een groep met leeftijdsgenoten die al langer samenspelen. Proberen? Dat kan uiteraard. Je hebt geen specifieke voorkennis nodig en je mag drie proeflessen volgen tegen een kleine vergoeding. In deze lessen kun je kijken of je het leuk vindt, klikt het binnen de groep en voldoet het aan je verwachtingen. Daarnaast kijkt de docent ook of je goed past binnen het team en of je voldoende talent en ambitie hebt. Je moet er wel rekening mee houden dat je thuis je teksten en eventueel liedjes moet instuderen.

De toneelles duurt 60 minuten. Als aanvulling op toneelles, kun je meedoen aan de zanglessen van 30 minuten. Ongeveer 75% van de leerlingen volgen de combinatie toneel en zang.

Als je niet zo goed kunt zingen is dat eigenlijk niet zo’n probleem, want niet elke rol heeft een solo. Wel leren wij je om mee te zingen met de gezamenlijke liedjes en dat is voor jezelf ook weer een uitdaging.

De toneellessen van de MuziekTheaterSchool worden, afhankelijk van de lesdag, gegeven door Christina van Yperen en Anca Siegersma. Zanglessen worden verzorgd door Marjolein van den Hombergh, Jet Mineur en Ruby Woudt.

Aan het einde van het seizoen geven en wij een presentatie van de ingestudeerde musical.

Waar geven wij les?

PlaatsDag
Bussumdinsdag & woensdag

Voor meer informatie kun je ons mailen, of bellen 035 – 693 65 96.