8 - 12 jaar

Koren & Zang

In deze leeftijdsfase gebeurt er heel veel met de stem van kinderen. Het is daarom goed om te kijken wat past bij je kind en wat er mogelijk is.

Ruby's Popkoor in Bussum

Ruby’s Popkoor is voor kinderen van 8 t/m 12 jaar die gek zijn op zingen. Ook treden zij op tijdens voorspeelavonden en open dagen en zijn ze actief bij allerlei evenementen in ’t Gooi.

In Bussum worden de repetities gehouden op dinsdag van 15.45 tot 16.30 uur op de muziekschool aan de Dr. Schaepmanlaan 8. Ruby’s Popkoor zingt onder leiding van zangdocente Ruby Woudt. Het repertoire bestaat onder meer uit moderne popliedjes die horen bij deze leeftijd.

Individuele zangles

Door alle talentenjachten op TV willen kinderen op steeds jongere leeftijd beginnen met individuele zanglessen. Doordat de stem erg ontwikkelt in deze leeftijd moet er heel goed gekeken worden of het aanleren van zangtechniek al kan. Onze adviesleeftijd is vanaf 12 jaar. Jongere kinderen vanaf 8 jaar worden onder voorbehoud ingeschreven.