Schoolbreed muziekproject

Een dag in de Opera
Een prachtig project dat schoolbreed uitgevoerd wordt. We gaan samen een heel etmaal beleven waarin meesterwerken van Mozert, Humperdinck en Grieg verwerkt zijn. Naast zingen, spelen op instrumenten gaan we ook theatraal aan de slag met de leerlingen. Het leerkrachtenteam kan haar eigen invulling geven aan de uitvoering met kleding, rekwisieten en decor.

Wereldmuziekproject
Elke groep zijn eigen wereld deel of land. Welke taal en muziek komt daar vandaan? Welke instrumenten gebruiken ze? Een project met instrumenten, dans en zang. Een project dat een één of meerdaagse invulling kan hebben.

Op maat gemaakt
Of het nu gaat over de jaargetijden, muziek, theater of Afrika, het docententeam van De Gooische Muziekschool kan in overleg met de ICC-er of leerkrachten een schoolbreed project schrijven. Echte professionals die de kinderen en leerkrachten zullen inspireren. Maak een afspraak voor een oriënterend gesprek.

Elke werkdag van 9.00 tot 17.00 uur, tel. 035 – 693 65 96
of per mail naar info@degooischemuziekschool.nl