Nooit te Oud voor Gitaar | Piano | Ukelele

Onder het noemer “Nooit te oud voor muziekles” start De Gooische Muziekschool weer met nieuwe serie lessen voor volwassenen. Vanaf november proberen wij weer uit alle aanmeldingen leuke groepjes te vormen die samen van start gaan op de gitaar, piano of ukelele.

In een groepje van 2 tot 4 personen (afhankelijk van instrument) worden de deelnemers bekend gemaakt met het bespelen van de gitaar, piano of ukelele en wordt de basis van het muziek maken gelegd.

Samen het instrument verkennen, noten leren lezen en een basis leggen voor het bespelen van het instrument. De oefeningen, speelopdrachten, gehoortrainingen en theorie zijn afgestemd op de oudere beginner. De deelnemers leren van blad en uit het hoofd spelen. Kortom, een heerlijke cursus om kennis te maken met de gitaar, piano of ukelele.

De cursus bestaat uit 17 lessen van 45 minuten (min. 3 personen) en worden gegeven in Bussum, Laren en Weesp. Als we een match tussen twee leerlingen vinden, wordt de lesduur verminderd naar 30 minuten. Kosten voor 17 lessen zijn € 275,- excl. 21% BTW.

Andere instrumenten zijn natuurlijk ook voor de volwassenen te volgen, zoals viool, cello, harp, klarinet, trompet, drums, enzovoort. Maar dan als privélessen, ben je geïnteresseerd vraag dan even naar de mogelijkheden bij ons secretariaat.

Voor aanvullende informatie over de groepslessen gitaar, piano of ukelele voor volwassenen, stuur een mail.