Deskundigheidsbevordering – teamwork

Belangrijk voor het schoolteam om zich te blijven ontwikkelen op cultuur- en muziekgebied. De Gooische Muziekschool helpt daar graag bij. Met het coachings- en trainingsprogramma krijgt muziekonderwijs op de school een impuls. Er zijn diverse mogelijkheden van een eenmalige teambuilding dag tot een langer lopend co-teaching traject. Voor de deskundigheidsbevordering zijn er periodieke subsidiemogelijkheden via Cultuur met Kwaliteit.

1. Co-teaching
    Samen met de vakdocent Muziek van De Gooische Muziekschool, sta je voor de klas en geef je samen de muzieklessen.

2. Liedbegeleiding aan de hand van de ukelele
    Meest populaire instrument van het moment: de ukelele. Het instrument komt oorspronkelijk uit Madeira, maar werk populaire op Hawaï waar de migranten uit Madeira het naar toe brachten. Het leuke van deze viersnarige instrument is dat je snel akkoorden kunt leren en zo (pop)liedjes kunt begeleiden.

3. Zingen voor de klas
    Je leert je zangstem goed in te zetten voor de klas. We werken aan ademsteun en stemtraining. Ook zoemen we in op het aanleren van een lied.

4. Werken met ritme instrumenten
    Er kan veel meer met muziek dan alleen een lied zingen. In deze lessenserie leren we de deelnemers te werken met Boomwackers, Orff-instrumenten en body percussie.

Elke werkdag van 9.00 tot 17.00 uur telefonisch, 035 – 693 65 96
of per mail info@degooischemuziekschool.nl