3 juli – Musical The Lion King

Onze Goois Musical & Dance afdeling is in drie leeftijdsgroepen ingedeeld en samen presenteren zij op zondag 3 juli om 14.00 uur de musical The Lion King in theater Concordia aan de Graaf Wichmanlaan 46 te Bussum. Leeftijden van de kinderen zijn van 7 tot 12 jaar en ze maken er een fantastische musical van met toneel, zang en dans.

In de Leeuwenkoning of Lion King, zoals de film ook wel genoemd wordt, volgen we het verhaal van Simba. Een leeuwenwelpje dat in de koninklijke familie van de Savanne wordt geboren. De wereld ligt aan zijn voeten, maar voor de eigenwijze Simba is dat niet genoeg. Hij drijft zijn adviseur tot waanzin en neemt het niet zo nauw met de regels. En dat komt hem duur te staan!

Wanneer hij in de problemen raakt probeert zijn vader hem te redden, met fatale gevolgen. Simba vlucht en komt Timon en Pumbaa tegen. Zij voeden hem op toe een jonge, nog steeds eigenwijze, man.

Alles gaat voorspoedig totdat hij Nala tegenkomt, zijn jeugdvriendin die hem meer vertelt over hoe het er thuis aan toe gaat. Simba besluit terug te keren en zijn plek op de troon te claimen, maar dat gaat niet zonder slag of stoot!

Kom kijken naar deze betoverende musical met veel eigen creativiteit en inbreng van de leerlingen.

The Lion King is op zondag 3 juli om 14.00 uur te zien in theater Concordia aan de Graaf Wichmanlaan 46 te Bussum.

Entree is € 10,- en voor kinderen t/m 12 jaar € 5,-.
Kaarten zijn te reserveren via de webshop, met de factuur zijn kaarten voor aanvang van de voorstelling bij theater Concordia af te halen.