2 juli – Musical Narnia

Leerlingen tussen de 12 en 14 jaar van de MuziekTheaterSchool gaan op zaterdag 2 juli de musical Narnia spelen om 19.30 uur in theater Concordia aan de Graaf Wichmanlaan 46 te Bussum.

De musical Narnia ‘De leeuw, de heks & de kleerkast’ is een betoverende familiemusical vol spanning en magie en gebaseerd op het beroemde verhaal van C.S. Lewis.

Als in Engeland de Tweede Wereldoorlog uitbreekt, gaan Peter, Susan, Edmund en Lucy in de zomervakantie logeren bij een oude professor in een groot huis op het platteland. Op een regenachtige dag ontdekt de kleine Lucy in een lege kamer van het huis een geheimzinnige kledingkast. Als Lucy zich in de kast probeert te verstoppen, loopt ze zomaar een andere wereld binnen, het land van Narnia!

De witte heks heeft ervoor gezorgd dat het in Narnia altijd winter is. Met hulp van leeuw Aslan proberen de kinderen daar iets aan te doen …

Kom kijken naar deze betoverende musical met veel eigen creativiteit en inbreng van de leerlingen.

Narnia is op zaterdag 2 juli om 19.30 uur te zien in theater Concordia aan de Graaf Wichmanlaan 46 te Bussum.

Entree is € 10,- en voor kinderen t/m 12 jaar € 5,-.
Kaarten zijn te reserveren via de webshop, met de factuur zijn kaarten voor aanvang van de voorstelling bij theater Concordia af te halen.