26 juni – Musical Harry Potter

Op zondag 26 juni spelen de twee jongste groepen van de MuziekTheaterSchool in de musical Harry Potter. Deze musical is gebaseerd op het boek van “Harry Potter en de geheime kamer” van J.K. Rowling, maar geheel aangepast aan de fantasie en eigen inbreng van de leerlingen.

Tijdens deze voorstelling, staan de scènes over Harry Potter onder een vergrootglas. Aangezien deze spelers niet te stuiten zijn in hun enthousiasme over Potter, moest het hier wel over gaan.

We zien Harry bij de gemene oom en tante. De redding van Harry Potter door de goede Hagrid, de terrein knecht van Zweinstein: de toverschool, de plek waar Harry het liefste is en gewoon zichzelf kan zijn. Echter er is een vreemde geheime kamer … en een bizarre nieuwe docent “Verweer tegen de Zwarte Kunsten”. Wanneer een oude vijand verschijnt wordt het menens en is er haast geboden om levens te redden.

Harry Potter is op zondag 26 juni om 15.00 uur te zien in theater Concordia aan de Graaf Wichmanlaan 46 te Bussum.

Entree is € 10,- en voor kinderen t/m 12 jaar € 5,-.
Kaarten zijn te reserveren via de webshop, met de factuur zijn kaarten voor aanvang van de voorstelling bij theater Concordia af te halen.