25 juni – Musical De Kleine Prins

Onze dinsdag leerlingen van onze MuziekTheaterSchool geven op zaterdag 25 juni om 19.30 uur een spetterend optreden met de musical De Kleine Prins in theater Concordia aan de Graaf Wichmanlaan 46 te Bussum.

Het verhaal begint met de piloot die terugkijkt op het verhaal van zijn ontmoeting met de Kleine Prins en het verhaal van hoe de Kleine Prins op aarde terecht kwam. Helemaal alleen woonde de Kleine Prins op een piepkleine planeet met als enige gezelschap een roos. Tot hij op een dag besluit om op reis te gaan om de rest van het heelal te ontdekken en nieuwe vriendschappen te sluiten. Op deze reis komt hij langs verscheidende kleine planeten die ieder bewoont worden door een karakteristiek type volwassen mens.

De laatste planeet waar de Kleine Prins op arriveert is de aarde waar hij de piloot, die gestrand is in de Sahara, tegenkomt. Met de piloot bouwt de Kleine Prins een bijzondere band op, echter zijn ze, als de piloot zijn vliegtuig heeft gerepareerd, gedoemd afscheid te nemen.

De Kleine Prins is op zaterdag 25 juni om 19.30 uur te zien in theater Concordia aan de Graaf Wichmanlaan 46 te Bussum.

Entree is € 10,- en voor kinderen t/m 12 jaar € 5,-.
Kaarten zijn te reserveren via de webshop, met de factuur zijn kaarten voor aanvang van de voorstelling bij theater Concordia af te halen.