18 juni – voorstelling Billy de Kip – theater Singer

Leerlingen van onze algemene basisvorming muziek gaan optreden met de voorstelling Billy de Kip.
De leerlingen van de verschillende groepen laten zien wat ze het afgelopen jaar hebben geleerd tijdens deze voorstelling.

Het verhaal gaat over de koning van een bijzonder koninkrijk, gevuld met dieren. De grote verassing komt aan het begin wanneer aangekondigd wordt dat de koning van de dieren jarig is en er een defilé/optocht/carnaval zal zijn van verschillende dieren uit het koninkrijk. Tot ieders verrassing komt er geen groot/machtig dier uit de coulissen, deze koning blijkt namelijk: Billie de Kip!

En dan gaan we muziek maken! En volgt een optocht/carnaval van allerlei dieren die langs de koning lopen en zichzelf laten zien. Want zo gaat dat op de verjaardag van Billie de Kip. Tot slot gaat het dak eraf met het slotlied Kippiejajee!

Entree is € 10,- en voor kinderen t/m 12 jaar € 5,-.
Kaarten zijn te reserveren via de webshop, met de factuur zijn kaarten voor aanvang van de voorstelling bij theater Singer af te halen.