9 juli – Musical Grease

De musical Grease wordt uitgevoerd door de oudste groep van de MuziekTheaterSchool. Een groep leerlingen van 15+ jaar oud en sommige spelen al jaren lang samen en hebben samen al vele uitvoeringen mogen doen.

De musical Grease wordt op zaterdag 9 juli om 16.00 uur uitgevoerd in theater Concordia aan de Graaf Wichmanlaan 46 te Bussum.

Grease vertelt het bekende verhaal over Danny en Sandy die samen een romantische zomer hebben beleefd. Op de eerste dag van het nieuwe schooljaar blijken ze tot hun verbazing bij elkaar in de klas te zitten. De stoere Danny schaamt zich voor zijn vrienden, de T-birds en ziet Sandy niet meer staan. Daarop besluit Sandy lid te worden van de stoere Pink Ladies.

Danny moet kiezen tussen zijn vrienden en zijn voormalige liefje, met onderlinge rivaliteit en teleurstelling tot gevolg. Een grote danswedstrijd brengt Danny en Sandy weer samen op de dansvloer. Even later verandert Sandy op een manier die niemand had kunnen vermoeden.

Deze romantische musical mag je niet missen.

Grease is op zaterdag 9 juli om 16.00 uur te zien in theater Concordia aan de Graaf Wichmanlaan 46 te Bussum.

Entree is € 10,- en voor kinderen t/m 12 jaar € 5,-.
Kaarten zijn te reserveren via de webshop, met de factuur zijn kaarten voor aanvang van de voorstelling bij theater Concordia af te halen.