14 maart – start Muziek op Schoot Laren

Muziek op Schoot is terug in Laren!

De bekende muziekcursus voor (groot)ouder en (klein)kind wordt vanaf 14 maart weer gegeven in het Brinkhuis te Laren.

De Gooische Muziekschool start weer met Muziek op Schoot in Laren met docente Hanneke Huibers. Een leuke en energieke muziekcursus voor (groot)ouders en hun (klein)kinderen. Muziek op Schoot is een cursus voor kinderen tussen de 1 en 4 jaar samen met hun (groot)ouders met als doel om op eenvoudige en speelse manier kennis te maken met muziek. Samen lekker zingen, trommelen, klappen, stampen en dansen is goed voor de muzikale ontwikkeling van de kinderen.

We starten op dinsdag 14 maart 2023 in het Brinkhuis, Brink 29 te Laren. De groep van 1 tot 2 jarigen is van 9.30 tot 10.15 uur en de groep voor 2 tot 4 jarigen is van 10.45 tot 11.30 uur. De kosten bedragen regulier € 75,- maar wordt als kennismaking aangeboden voor € 50,- voor 6 lessen.

Kan je de cursus niet op dinsdag volgen dan wordt er een vergelijkbare cursus aangeboden op woensdag en vrijdag in Bussum.

Inschrijven kan middels onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool