21 mei start Muziek op Schoot in Weesp

In het kader van een afstudeerproject van onze docente Hanneke Huibers, starten we met Muziek op Schoot in Weesp in het Fort, Ossenmarkt op dinsdag 21 mei van 10.15 tot 11.00 uur.

Aan dit project kunnen 10 peuters meedoen met één (groot)ouder. Het betreft 6 lessen en deelname is gratis. Voor het afronden van haar studie, wordt er in een aantal lessen gefilmd. De opnames zijn alleen bestemd voor studiedoeleinde.

Een leuke en energieke muziekcursus voor (groot)ouders en hun (klein)kinderen. Muziek op Schoot is een cursus voor kinderen tussen de 1 en 4 jaar samen met hun (groot)ouders met als doel om op eenvoudige en speelse manier kennis te maken met muziek. Samen lekker zingen, trommelen, klappen, stampen en dansen is goed voor de muzikale ontwikkeling van de kinderen.

We starten op dinsdag 21 mei 2024 in Het Fort, Ossenmarkt 44 te Weesp voor kinderen van 1 tot 4 jaar.

Om deel te nemen, vragen wij wel om een inschrijving van je zoon/dochter.

Inschrijven kan middels onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool