Vriendjes & vriendinnetjes Theater & Musical week

Ben jij gek op toneel spelen en sta je voor de spiegel te zingen? Zie jij jezelf in juli al op een podium staan in een theater en meedoen aan een uitvoering? Doe dan mee met de vriendjes en vriendinnetjes Theater & Musical week. De lessen worden gegeven op de muziekschool aan de Dr. Schaepmanlaan 8 te Bussum in de week na de herfstvakantie.

De vriendjes en vriendinnen Theater & Musical Week is op dinsdag 26 oktober, woensdag 27 oktober en donderdag 28 oktober.

Op dinsdag en woensdag worden de theaterlessen gegeven die bestaan uit een half uur zangles en een uur toneel. Op donderdag is de Musical & Dance met dans, toneel en zang.

Als je na deze les graag mee wilt doen, dan start je met drie proeflessen voor € 45,-.

Meedoen? Meld je dan aan per mail en geef dan even aan welke dag en je leeftijd.

Dinsdag van 15.45 tot 17.15 uur – voor kinderen van 8 tot 12 jaar
Woensdag van 14.30 tot 16.00 uur – voor kinderen van 6 tot 7 jaar