Musical Peter Pan – Weesp – doe mee vanaf 5 november!

Speel mee in Peter Pan de musical

Vanaf vrijdag 5 november 2021 start de musicalafdeling van De Gooische Muziekschool met de repetities voor de musical Peter Pan. Onder regie van Esther Werneke zullen de deelnemende kinderen een eigentijdse productie gaan maken. Na 17 repetities komt er een uitvoering in een echt theater.

Meedoen kan van 8 t/m 12 jaar. De cursus bestaat uit 17 lessen en een uitvoering en de lessen worden gegeven op basisschool Van der Muelen Vastwijkschool in Weesp. Aanmelden voor de cursus kan met onderstaande button.

Het verhaal Peter Pan

In het oude Londen woont de familie Darling. De oudste dochter Wendy leest haar broertjes John en Michael iedere avond voor. Verhalen die tot de verbeelding spreken op hun eigen eiland der fantasieën; Nimmerland. Op een avond vliegen Peter en zijn elfje Tinkelbel de kinderkamer van de Darling’s binnen. Peter bekijkt de slaapkamer alsof hij er nog nooit eerder een heeft gezien. Waarom zou je ’s nachts in je saaie bed blijven liggen als je ook echte avonturen kunt beleven?

En .. het avontuur begint!

Naast Peter, Wendy en Tinkelbel, spelen ook Kaptein Haak, de slimme Jongens en de indianen een grote rol in de musical. Speel mee in dit bijzondere verhaal vol fantasie, spanning en magie!

Deelname: kinderen van 8 t/m 12 jaar Lestijd: vrijdag 15.15 tot 16.30 uur

Cursus bestaat uit 17 lessen en uitvoering in een theater voor € 199,-. Lessen worden gegeven op basisschool Van der Muelen Vastwijkschool.
Aanmelden kan middels onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool