Docentenconcert – zaterdag 13 november

Een lang gekoesterde wens van de muziekschool is om een docentenconcert te organiseren en dit is gelukt. Op zaterdag 13 november geven een selectie van onze docenten een optreden van 15.30 tot 17.00 uur. Dit gaat plaatsvinden in de Majellakapel, Iepenlaan 26 te Bussum.

De zaal gaat om 15.15 uur open en volgens de richtlijnen checken wij geldig QR of geldig testbewijs.
Voor leerlingen van de muziekschool is dit concert gratis, voor ouders en andere belangstellende betalen € 10,-. Betaling bij voorkeur contant voor aanvang van concert. Na afloop van het concert is er gelegenheid om met de docenten onder genot van een hapje en drankje na te praten.

Aanmelden is verplicht vóór 11 november via info@degooischemuziekschool.nl. Er is plaats voor 60 mensen.