Muziek met Peuters start maart 2022

De Gooische Muziekschool gaat weer van start met Muziek met Peuters. Een leuke en energieke muziekcursus voor (groot)ouders en hun (klein)kinderen. Muziek met Peuters is een cursus voor kinderen tussen de 1,5 en 4 jaar samen met hun (groot)ouders met als doel om op zeer eenvoudige en speelse manier kennis te maken met muziek. Samen lekker zingen, trommelen, klappen, stampen en dansen maakt het gezellig.

Voor de cursus vanaf woensdag 2 maart hebben we in beide groepen nog ruimte om mee te doen. De eerste groep is van 09.15 tot 10.15 uur en de tweede van 10.30 tot 11.30 uur. Deze cursus betreft 17 lessen en de kosten zijn € 145,-. Doe je mee met een tweede peuter uit één gezin, dan zijn de kosten € 215,-.

Door een docentenwisseling starten we op vrijdag vanaf 25 maart met een cursus van 12 lessen voor € 124,-. Ook hier weer twee groepen bij voldoende aanmeldingen. De eerste van 9.15 tot 10.15 uur en de tweede van 10.30 tot 11.30 uur. Doe je mee met een tweede peuter uit één gezin, dan zijn de kosten € 186,-.

Inschrijven kan middels onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool