Basisvorming muzieklessen – instromen tot herfstvakantie

Voor de cursussen Muziek voor Kleuters en Kraak de Code is het nog mogelijk om tot de herfstvakantie in te stromen.

Muziek voor Kleuters is een leuke cursus voor kinderen uit groepen 1 en 2 van de basisschool. Deze keer met het thema Treintje ging uit rijden. Treintje gaat op reis en wie stappen er allemaal in? Iedere week weer iemand anders die ons over muziek kan leren en vertellen. Wanneer stapt de wijze meester Uil in of de fanfare of de sneeuwman? Ga jij mee op deze ontdekkingsreis? Vanaf de herfstvakantie zijn er nog 12 lessen te volgen.

In februari 2022 starten we met een nieuwe serie met het thema Babar, olifantje in het bos.

Er zijn voor Muziek voor Kleuters nog plekjes in Laren en Weesp.
Laren – woensdag van 15.00 tot 15.40 uur in Muziekcentrum Schering & Inslag.
Weesp – dinsdag van 15.40 tot 16.00 uur op Brede School Kors Breijer.

Kraak de Code is een cursus voor leerlingen uit groepen 3 en 4 van de basisschool. In Kraak de Code gaan leerlingen mee op ontdekkingstocht langs de verschillende muziektekens middels allerlei spelletjes en opdrachten. Onderweg moeten de verschillende codes gekraakt worden om nieuwe tekens te ontdekken en gaan ze zelf muziek maken! Je start deze cursus met 3 proeflessen voor € 25,-.

Meedoen met Kraak de Code kan in Bussum en Weesp.
Bussum – donderdag van 16.00 tot 16.40 uur in Scala.
Weesp – maandag 16.30 tot 17.10 uur op basisschool Van der Muelen Vastwijkschool.
Weesp – dinsdag van 16.20 tot 17.00 uur op Brede School Kors Breijer.

Meedoen met Muziek voor Kleuters of Kraak de Code, schrijf je dan in middels onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool