NIEUW Ruby’s Popkoor gaat door – gratis voor muziekschoolleerlingen

Door enorm succes gaan we door met Ruby’s Popkoor vanaf dinsdag 12 april 2022.

Vind jij zingen helemaal te gek en doe je het de hele dag door? Doe dan mee met Ruby’s Popkoor. Ben jij tussen de 8 en 12 jaar en vind je het leuk om te zingen? Kom dan dinsdag 12 april van 16.30 tot 17.15 uur naar de start van RUBY’S POPKOOR.

Voor De Gooische Muziekschool leerlingen is deelname gratis. Aanmelden kan per mail. Voor niet muziekschoolleerlingen vragen wij € 72,- voor de 9 lessen tot en met 21 juni. Op 25 juni een groot optreden tijdens Laren Muziekdag. Inschrijving is mogelijk middels onderstaande button.

We gaan songs instuderen van Shawn Mendes, Suzan en Freek, Ed Sheeran en Maan.
En nog veel meer!

En wie is Ruby? Ruby is een van onze zangdocenten. Zij is afgestudeerd aan Codarts (conservatorium) Rotterdam en geeft sinds 2019 les bij De Gooische Muziekschool. Zij vindt het ook leuk om een te gek popkoor te begeleiden en samen te zingen.

inschrijven de Gooische Muziekschool