Muziek, Theater en DJ-en voor als het weer mag

De Gooische Muziekschool staat in de startblokken voor als het weer mag! De organisatie en docententeam staan te poppelen om bestaande en nieuwe leerlingen te ontvangen. Ook bereiken de muziekschool berichten dat ook veel aspirant leerlingen willen beginnen. Om deze reden komt de muziekschool met mooie aanbiedingen om kennis te maken met Muziek, Theater en DJ-lessen.

Muziek

Vijf lessen op een instrument naar keuze, een korte oriëntatie cursus of samen met je peuter naar een muziekles. Zomaar een greep uit de mogelijkheden.

Theaterlessen

Kennismaken met theaterlessen tijdens een korte cursus Improviseren, acteren en plezier is voor kinderen tussen de 7 en 9 jaar in Bussum. Ook in Weesp wordt deze introductiecursus gegeven voor de leeftijd 8 tot 11 jaar.

DJ-groepslessen

Ook de DJ-opleiding kan straks weer starten. Beatmixen, loops en blenden kan straks allemaal weer hier achter de DJ-booth met de pioneer controlers. Ook voor deze lessen is er een mooi aanbieding

Aanbiedingen zijn:

5 privélessen van 20 minutenvan € 99,50voor € 75,00 *