Musical “Plastic Eiland”- zondag 25 juni om 15.00 uur

Onze leerlingen van de dinsdaggroep (Tuesdays) zijn enthousiastelingen tussen 7-12 jaar oud. Zij hebben samen onder regie van Anca Siegersma (toneel) en Ruby Woudt (zang) een fantastische voorstelling bedacht en geïmproviseerd op een actueel onderwerp.

De voorstelling heet Plastic Eiland.
Er komt steeds meer plastic de oceaan in, het is zelfs zo erg dat er een eiland ontstaat.

Een plastic eiland! Als ontdekkingsreizigers het eiland vinden, begint er een grote strijd.
Want wie wil het eiland? En wat doen eigenlijk al die mensen in de voor de zeewezens normaal zo rustige oceaan?

De Tuesdays hebben de voorstelling van begin tot einde zelf gemaakt met inspiratie uit de oude mythes en nieuwe verhalen over de zee.

Een fantastische voorstelling van deze jonge acteurs gebaseerd op ‘actualiteit’ en hoe belangrijk dit is.

Voorstelling:      zondag 25 juni om 15.00 uur.
Locatie:               theater Concordia, Graag Wichmanlaan 46, Bussum
Kosten:                kaarten € 10,- en voor kinderen t/m 12 jaar € 5,-, via deze link te reserveren