Musical “West Side Story” – zaterdag 8 juli om 19.30 uur

Onze oudste groep ‘Happy Blues’, leerlingen van 13 tot 16 jaar spelen de musical West Side Story.

Ook wel de ‘New Yorkse Romeo & Julia” genoemd.

West Side Story speelt zich af in de New Yorkse Upper West Side van de jaren 50 en is daarmee eigenlijk het New Yorkse ‘Romeo en Julia’. Het klassieke verhaal wordt ook in deze revival in ere gehouden.

Je zult de rivaliserende jeugdbendes de Jets en Sharks terugzien, die vanwege hun verschillende etnische achtergronden de strijd met elkaar aangaan. Temidden van deze strijd ontbloeit een onmogelijke liefde tussen de Puerto Ricaanse Maria, zus van de leider van de Sharks, en Tony, oud-lid van de blanke Jets.

Aan het originele script houden onze acteurs zich niet, want improvisatie is des te belangrijker voor ze en wordt ook samen met docenten, Christina Blom (theater) en Marjolein van den Hombergh (zang) gestimuleerd. Dus hoe gaat deze uitvoering van West Side Story er uitzien en met welke ontknoping?

Kom dat zien ………………

Voorstelling:      zaterdag 8 juli om 19.30 uur
Locatie:               theater Concordia, Graaf Wichmanlaan 46, Bussum
Kosten:                kaarten € 10,- en voor kinderen t/m 12 jaar € 5,-, via deze link te reserveren