Musical “Musicalparade!”- Musical & Dance – zaterdag 22 juni om 19.30 uur

De afdeling Gooisch Musical & Dance bestaat uit 31 leerlingen die gedurende het seizoen in drie leeftijdsgroepen zijn ingedeeld. Onder leiding van docenten Christina Blom (theater), Marjolein Buningh (dans) en Jet Mineur (zang) hebben zij deze compilatie uitgezocht en samengesteld. Door middel van het script, dans, zang en improvisatie komen we uiteindelijk tot deze voorstelling.

Op zaterdag 22 juni om 19.30 uur in Theater Singer, Oude Drift 1 te Laren komen de drie groepen tezamen en geven ze een spetterende voorstelling “Musicalparade”.

Waar zouden we zijn zonder theater, zonder muziek, zonder dans? … Het lijkt soms wat naar de achtergrond te schuiven. Soms lijken mensen dit wat te vergeten, maar gelukkig vergeten wij dit niet.

Met deze fantastisch musicalparade en deze fantastische spelers laten we zien hoe we van de ene wereld in de andere duiken. Hoe we met prachtige melodieën en zang in een andere wereld staan om ons vervolgens door middel van dans ons in een andere dimensie te begeven.

Met poezen op het dak en het wonderlijke verhaal van Minoes belanden we in de chocoladerivier van Willie Wonka uit Charlie and the Chocolate Factory, om ons erna te verwonderen over de ijsberg van Elsa uit Frozen.

Hoe dit afloopt? Weet je alleen als je aanwezig bent op zaterdag 22 juni om 19.30 uur in Theater Singer, Laren.

Voorstelling:      zaterdag 22 juni om 19.30 uur.
Locatie:               theater Singer, Oude Drift 1, Laren
Kosten:               kaarten € 15,- en voor kinderen t/m 12 jaar € 7,50, via deze link te reserveren.