22 juni – Eindpresentatie basisvorming muziek – ‘1001’ nacht

Elk seizoen voeren alle leerlingen van onze afdeling Basisvorming Muziek een gezamenlijke eindpresentatie. Dit doen ze samen met de leerlingen die de cursus Little Mozarts volgen, ukelele les volgen en blokfluitleerlingen.

Dit seizoen is de eindpresentatie ‘1001’ nacht op 22 juni om 12.30 uur in Theater Singer aan de Oude Drift 1 te Laren.

Het verhaal:
We hebben een koning die niet kan slapen. Iedere avond wil hij in slaap geholpen worden met een verhaal. Er zijn twee vertellers die hem om en om een verhaal voorlezen. Het verhaal is geïnspireerd op Sjeherazade en de wereld van ‘1001’ nacht. Iedere solo is dus ook geïnspireerd op een bekend verhaal/musical of boek, alleen soms even met een draai eraan, omdat de koning een beetje eigenaardig is in zijn smaak. Na zes solo’s gaan we samenwerken en brengen we hem met een gezamenlijk arrangement in slaap. Eindelijk! Maar dan komt de clou dat hij niet meer wakker wilt worden. Zelf het docentenlied kan hem niet wakker krijgen. Met veel inspanning van alle artiesten en een beetje hulp vanuit de zaal, lukt het uiteindelijk wel om hem weer wakker te krijgen en ze leefden … nog lang en gelukkig!

Een geweldige presentatie die je zeker niet mag missen!

Voorstelling:Einduitvoering van basisvorming muziek ‘1001’ nacht
Locatie:Theater Singer, Oude Drift 1 te Laren
Entree: kaarten € 15,- volwassenen en voor kinderen t/m 12 jaar € 7,50 via onderstaande link te reserveren
Tickets:https://bit.ly/singer2024
print ticket of download op je telefoon, dit is tevens je toegangsbewijs
Wij wensen je heel veel plezier toe met deze bijzondere voorstelling.