29 juni – Concert vol met romantiek!

In samenwerking met Weesp Gastvrij en Muziekschool Weesp, kom en beleef een concert vol romantiek in de Van Houtenkerk om 13.00 uur.

Onder leiding van celliste Honorine Schaeffer (celliste in het KCO) en pianiste Christine Kamp (vast pianist en organist van de Grote Kerk), geniet je van prachtige stukken uit de romantische periode, waaronder Fauré’s Elegie en Saint-Saëns De Zwaan. Ook kun je cello-duo’s verwachten van Honorine en haar getalenteerde leerling Sophie Yang (winnaar Jubalmuziekprijs 2024).

Ook maakt Christine haar cello debuut op het podium, na slechts enkele maanden cello te hebben geleerd onder Honorine’s begeleiding. Een unieke ervaring vol emotie en passie die je niet mag missen!

Kom 29 juni luisteren naar dit romantisch concert om 13.00 uur in de Van Houtenkerk.