Musical Matilda – theater zomerweek – 16 t/m 19 augustus 2021

Voor kinderen van 7 tot 10 jaar – Meld je aan en doe mee!

In de zomerweek duiken we in de wereld van Matilda. Het boek dat geschreven werd door Roald Dahl gaat over een bijzonder slim meisje dat opgroeit in een niet zo leuk gezin. Als Matilda ontdekt dat ze een magische kracht heeft, veranderd haar leven totaal.

Het verhaal werd al door miljoenen kinderen en ouders gelezen en er werd een film en een musical over gemaakt. Die musical komt volgend jaar zelfs naar Nederland.

Wij duiken alvast in het verhaal en in vier dagen zang- en theaterles maken wij een presentatie voor ouders, opa’s en oma’s, broers en zussen. Maar we gaan naast de zang- en theaterles ook samen gezellig spelletjes spelen en buitenactiviteiten. Zelf neem je lunch mee en wij regelen het drinken en een snack.

De Matilda Zomerweek is van maandag 16 augustus tot en met donderdag 19 augustus van 10.00 tot 15.00 uur. Op donderdag 19 augustus geven wij de presentatie.

Leerlingen van de muziekschool mogen meedoen, maar ook niet-leerlingen mogen meedoen.
De kosten voor leerlingen zijn € 175,- en voor niet-leerlingen € 250,-.

Aanmelden kan via mail naar info@degooischemuziekschool.nl onder vermelding van je naam en leeftijd. Inschrijven is mogelijk tot en met 11 augustus 2021. Doe je mee? Meld je dan vast aan en doe dat gezellig met een vriendje of vriendinnetje.

Aanmelden is mogelijk middels onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool