Op maat gemaakt

Sinds 1996 is De Gooische Muziekschool actief binnen het basisonderwijs. Inmiddels verzorgd het docententeam structurele lessen (doorlopende leerlijn) op meer dan 30 basisscholen in het Gooi en omstreken. Naast de doorlopende leerlijn worden er door het jaar heen veel een- en meerdaagse workshops gegeven. Op dit moment zijn er 16 vakleerkrachten van de Gooische Muziekschool gedetacheerd in het basisonderwijs. De scholen bevinden zich in Bussum, Huizen, Naarden, Laren, Eemnes, Muiden, Muiderberg, Weesp, Soesterberg en Amersfoort.

Ook zijn er instrumentalisten die getraind zijn om met groepen te werken.

Naast muziekdocenten heeft de school theaterdocenten binnen haar team. Ook deze docenten zijn inzetbaar binnen het basisonderwijs.

Wij zijn je graag van dienst met onze kennis en kunde.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Coen Schimmel, cschimmel@degooischemuziekschool.nl of telefonisch 035 – 693 65 96.