4 september 2021 – Familie-Muziek-Dag – kom en doe mee!

Op zaterdag 4 september 2021 organiseren wij voor de tweede keer onze Familie-Muziek-Dag. Een unieke mogelijkheid om samen met je kind(eren) kennis te maken met muziek.

Samen ervaren hoe leuk het is om muziek te maken en de mogelijkheid om voor je kind(eren) vast te oriënteren op een muzikale carrière.

Alle workshops zijn gratis. Aanmelden is verplicht en kan per mail naar info@degooischemuziekschool.nl. Dus meld je aan en doe mee! De activiteiten vinden plaats op de muziekschool aan de Dr. Schaepmanlaan 8 te Bussum.

Het programma is als volgt:

09.30 – 10.00 uur Interactieve voorstelling – Muziek voor Kleuters
1, 2, 3 – Doe mee! – voor kinderen uit groep 1 en 2 van het basisonderwijs in de grote zaal.

10.15 – 11.00 uur Sing-In Muziek voor Peuters
voor kinderen van 1,5 tot 4 jaar oud met ouders – lekker samen muziek maken in de grote zaal.

10.30 – 11.00 uur Kraak de Code open les
Voor kinderen uit groep 3 en 4 – kom lekker meedoen in studio 1 (eerste verdieping).

11.15 – 12.00 uur Theaterles voor 6 – 7 jaar
Ben jij gek van toneel en zingen? Doe dan mee met deze theaterles.

11.00 – 11.45 uur Djembé voor ouder & kind
Een djembé workshop voor ouder & kind, kom ontdekken hoe leuk is instrument is om samen te ontdekken. Workshop is voor kinderen vanaf 7 jaar oud in de kleine zaal op de eerste verdieping.

12.00 – 12.45 uur Ukelele voor ouder & kind
Een ukelele workshop voor ouder & kind, kom ontdekken hoe leuk en divers dit instrument is. Een kleine versie van de gitaar met een unieke sound. Workshop is voor kinderen vanaf 7 jaar oud in de kleine zaal op de eerste verdieping.

11.00 – 12.30 uur Proeftuin instrumenten
Naast de diverse meedoe-lessen en workshops zijn er tussen 11.00 en 12.30 uur diverse instrumenten beschikbaar om uit te proberen. Kom lekker de diverse instrumenten uitproberen … piano, gitaar, viool, drums en de blaasinstrumenten. Interesse in harp, dan kan je dit instrument op een ander moment uitproberen (volgt nog). Per instrument kan je 10-minuten reserveren. Meerdere instrumenten uitproberen is mogelijk. Aanmelden kan per mail info@degooischemuziekschool.nl.

Kom mee doen en als je nog vragen hebt, bel ons dan 035 – 693 65 96.