Musical “In, op en rond de zee” – zondag 18 juni om 15.00 uur

Onze jongste leerlingen, de Bambies, van 6-7 jaar oud gaan een fantastische voorstelling opvoeren in de grote zaal van de muziekschool op zondag 18 juni om 15.00 uur. Voor deze leerlingen is het moeilijk om teksten te leren en te onthouden omdat ze nog zo jong zijn. De voorstelling is met name gericht op samenspel, samenwerking en uitbeeldingen. Samen met weinig woorden een geweldige show geven en je talent laten zien.

Het verhaal is gebaseerd op het boek van “Mooiste Vis in de zee” van Marcus Pfister en daarnaast spelen zij improviserende scenes uit de musical Peter Pan.

Regenboog is de mooiste vis in de zee. Maar hij is trots en ijdel en daardoor heeft hij geen enkele vriend. Hoe gaat hij daarmee om? Pas als hij een van zijn mooie schubben weggeeft – en later nog meer – gaan ze hem aardig vinden en merkt hij dat het belangrijker is om vrienden te hebben dan om de mooiste te zijn!

Ook de scènes van Peter Pan zijn gebaseerd op het thema vriendschap.

Een fantastische voorstelling van deze jonge acteurs gebaseerd op ‘vriendschap’ en hoe belangrijk dit is.

Voorstelling:      zondag 18 juni om 15.00 uur.
Locatie:               grote zaal, muziekschool, Dr. Schaepmanlaan 8, Bussum
Kosten:                entree is gratis