Musical “Charlie and the Chocolate Factory”- zaterdag 24 juni om 15.00 uur

Leerlingen van de Youngsters zijn tussen de 8 en 10 jaar oud en gaan de fantastische musical Charlie and the Chocolate Factory opvoeren op zaterdag 24 juni om 15.00 uur in theater Concordia. Gebaseerd op het boek van de beroemde Engelse schrijver, Roald Dahl.

Charlie Bucket is een arm jongetje. Hij woont samen met zijn ouders en zijn vier grootouders in een klein huisje. In de stad waar Sjakie woont, vlak bij zijn eigen huis, staat de beroemde chocoladefabriek van Willy Wonka.

Op een dag leest Charlie’s vader in de krant dat er een wedstrijd wordt uitgeschreven. In vijf willekeurige chocoladerepen van Wonka bevindt zich een Gouden Toegangskaart. De vijf kinderen die zo’n kaart vinden, mogen de fabriek bezoeken en zullen daarbij rondgeleid worden door Willy Wonka. Bovendien krijgen de vinders van de Gouden Toegangskaart ieder levenslang gratis snoepgoed van Willy Wonka.

Als de uitgemergelde Charlie op straat een tientje vindt, besluit hij nog een reep te kopen om wat te eten te hebben en de rest van het geld aan zijn moeder te geven. Als hij besluit om nog een tweede reep te kopen, blijkt daarin de laatste Gouden Toegangskaart te zitten.

Uiteraard is de musical gebaseerd op het boek, maar de groep heeft daarnaast ook haar eigen improvisatie bedacht en toegepast. Dus, al ken je het verhaal … hoe wordt deze musical?

Voorstelling:      zaterdag 24 juni om 15.00 uur
Locatie:               theater Concordia, Graaf Wichmanlaan 46, Bussum
Kosten:                kaarten € 10,- en voor kinderen t/m 12 jaar € 5,-, via deze link te reserveren