Kinderkoor Bussum – maandag – instroom nog mogelijk

Wij zijn op zoek naar enthousiaste zangeressen en zangers om ons kinderkoor te versterken. Zit jij in groep 3 t/m 5 jaar en ben je helemaal gek van zingen, doe dan mee! Elke maandagmiddag repeteren wij van 16.45 tot 17.30 uur onder leiding van dirigente Gonda van Dijk.

Samen kiezen we leuke liedjes uit om te zingen. Maar ook leren we om mee te zingen met CD’tjes en onder pianobegeleiding zingen we moderne populaire kinderliedjes. Het repertoire bestaat onder meer uit liedjes van Kinderen voor Kinderen en andere populaire songs.

Aan het einde van het seizoen doen we mee met de uitvoering van de basisvorming in Theater Singer, Laren op 22 juni.

De lessen vinden plaats op maandagmiddag op de muziekschool aan de Dr. Schaepmanlaan 8 te Bussum.

Meedoen! Je start met 3 proeflessen voor € 15,-. Zo kan je ervaren of je het echt wat vindt.

Aanmelden kan via onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool