Kids Popkoor Weesp start 5 maart

Vanaf dinsdag 5 maart gaan wij weer van start Kids Popkoor Weesp onder leiding van Andrew Waterman. Andrew is geboren en getogen in Londen en woont sinds 2005 in Nederland. Hij heeft een ruime ervaring in het begeleiden van kinderkoren en hij is enthousiast om te starten.

Ben jij helemaal gek van zingen en vind je het leuk om samen te zingen en op te treden. Geef je dan op voor Kids Popkoor Weesp en zing liedjes van Shawn Mendes, Suzan en Freek, Ed Sheeran, Maan en nog veel meer bekende artiesten.

Elke dinsdagmiddag zijn de repetities in het Fort Ossenmarkt.

15.45 tot 16.30 uur voor leerlingen uit groepen 3 t/m 4.
16.30 tot 17.15 uur voor leerlingen uit groepen 5 t/m 7.

Je start met 3 proeflessen voor € 20,-.
Is het toch niet je ding, dan kan je na de 3de proefles stoppen door een mail te sturen naar het secretariaat, info@degooischemuziekschool.nl.
Horen wij niets, dan stroom je automatisch door naar het restant van de jaarcursus. Cursus bestaat uit 15 lessen voor € 105,-.

Tijdens de reek plannen we een kijkles in voor ouders en in juni sluiten we af met een optreden.

Inschrijven is mogelijk middels onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool