Instrument van de maand januari – drums

Omdat we dit seizoen ons 30 jaar jubileum vieren bieden elke maand een “instrument van de maand” aan. Januari staat in het teken van de drums.

Lees hier de 5 redenen om te gaan drummen!

Heb jij altijd al willen leren drummen?
Schrijf je dan in voor 5 lessen van 20 of 30 minuten in januari. Je volgt dan de lessen met een leuke korting van 20%. Tarief voor 20 minuten is € 85,- en voor 30 minuten € 130,-. Voor leerling van 21+ jaar excl. 21% BTW.

Drumlessen zij te volgen voor leerlingen vanaf 6 jaar. Maar ook tieners en volwassenen kunnen beginnen.

Je volgt 5 aaneensluitende lessen en daarna stopt het automatisch. Mocht je door willen gaan, dan kan dat uiteraard tegen het reguliere tarief.
Voor de lessen heb je thuis wel een (elektrisch) drumstel nog om te oefenen. Deze is middels (huur)koop verkrijgbaar bij Muziekcentrum Schimmel.

Inschrijven is mogelijk middels onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool