Voorspeelavond vrijdag 27 januari 2023

Op vrijdag 27 januari 2023 om 19.30 uur houdt De Gooische Muziekschool haar jaarlijkse algemene voorspeelavond in de kerk aan de Mecklenburglaan 50 te Bussum. As jij het leuk vindt om op te treden en te laten zien wat je inmiddels hebt geleerd, meld je dan aan.

Het maakt niet uit hoe lang je al les hebt, maar overleg even met je docent over het stukje die je wilt gaan spelen. Maak het jezelf niet te moeilijk. Je mag ook meerdere stukjes spelen.

Ook leerlingen die duo- of groepsles volgen mogen zich aanmelden. Als je samen met een andere leerling een duet wilt spelen, kan dat ook. Kortom, even overleggen maar veel is mogelijk.

Je mag deelnemen als je tussen de 6 en 18 jaar bent.

Leerlingen van de muziekschool kunnen zich aanmelden vóór 18 januari 2023. Dus als je het leuk vindt om je muzikale talenten te laten horen, geef je dan op via je docent.

Er is plaats voor 20 deelnemers.