Start met muziekles, onze suggestie is … viool of harp

De prachtige klanken van de viool kunnen je betoveren! Als dat het geval is leren wij je graag viool spelen in Bussum, Weesp of op een van onze andere locaties.

Vioolles wordt gegeven in Weesp op woensdag – en vrijdagmiddag. In Bussum starten we een nieuwe praktijk op vrijdag. Maar ook op andere locaties hebben we meerdere mogelijkheden.

Mocht je denken dat dit instrument alleen voor kinderen is, dan heb je het mis. Ook tieners en volwassenen zijn welkom om viool of een ander instrument te leren spelen. Informeer naar de mogelijkheden of schrijf je in middels onderstaande button

Harp, een instrument om trots op te zijn! Dit niet alledaagse instrument is prachtig om op te spelen en zeer betaalbaar door de komst van de nieuwe studieharp. Een klein formaat harp die handzaam is voor kinderen en geschikt om te bespelen zowel thuis als op school.

Harples is te volgen op woensdag in Bussum en wordt gegeven door docente Sari van Brug. Wil je dit instrument een keer proberen? Kom dan naar de familiedag op 4 september.

Inschrijven/aanmelden is mogelijk via onderstaande button.