Start met muziekles, onze suggestie is … Little Mozarts of gitaar

Piano leren spelen op jonge leeftijd kan met onze cursus Music for Little Mozart. Voor kinderen van 5 en 6 jaar is dit een goede start van hun muzikale loopbaan. Deze cursus is bedoeld om als duo of klein groepje (afhankelijk van locatie) samen de piano te ontdekken.

Belangrijk is dat kinderen enthousiast zijn over de piano en zich al goed kunnen concentreren. Is er twijfel overweeg dan de cursus Muziek voor Kleuters of Kraak de Code.

Geen twijfel? Schrijf je dan in voor deze leuke pianocursus middels onderstaande button.

Gitaar leren spelen in Huizen of een andere gemeente kan ook. Meeste kinderen starten vanaf 7 jaar, soms lukt het al vanaf 6 jaar. We bieden groepslessen in Huizen op dinsdag. Ook zijn privé- en duolessen mogelijk op deze locatie.

Op maandag in Huizen zijn privé- en duolessen mogelijk.

Gitaar is nog steeds erg populaire en leuk om te doen voor jong en oud.

Aanmelden kan per onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool