9 januari 2024 start Kraak de Code Muiderberg

Vanaf dinsdag 9 januari starten we met met juf Pauline de cursus Kraak de Code – Ontcijfer het Notenschrift voor leerlingen uit groepen 3 & 4 van de basisschool. In Kraak de Code gaan leerlingen mee op ontdekkingstocht langs de verschillende muziektekens. Onderweg moeten de verschillende codes gekraakt worden om nieuwe tekens te ontdekken en gaan ze zelf muziek maken!

Door middel van allerlei spelletjes en opdrachten leren de leerlingen zo de verschillende tekens van het notenschrift kennen en niet te vergeten, zelf toe te passen en ten gehore brengen. Zingend met boomwhackers, allerlei slaginstrumenten en vanaf halverwege het jaar het klokkenspel.

De lessen in Muiderberg worden gegeven vanaf dinsdag 9 januari in Ontmoetingscentrum De Steeg aan de Populierenlaan 2b. Cursus bestaat uit 14 lessen van 16.00 tot 16.50 uur voor € 175,-.

Doe je mee? Schrijf je dan in middels onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool