8 juni – korte cursus Muziek op Schoot in Laren

Op zaterdag 1 juni is er tijdens het Zomer Muziek- en Dansfestival een kennismakingsles Muziek op Schoot van 10.00 tot 10.40 uur in het Brinkhuis in Laren. Een leuke cursus voor (groot)ouder en (klein)kind.

Enthousiast en wil je nog een aantal lessen volgen? Dan start Muziek op Schoot in Laren, Brinkhuis op zaterdag 8 juni met een korte cursus van 4 lessen. Op zaterdag 8, 15, 29 juni en 6 juli gezellig samen muziek maken van 10.00 tot 10.40 uur. Kosten zijn € 50,-. Bij mooi weer worden de lessen gegeven in de Kloostertuin van het Brinkhuis.

Muziek op Schoot is een cursus voor kinderen tussen de 1 en 4 jaar samen met hun (groot)ouders met als doel om op eenvoudige en speelse manier kennis te maken met muziek. Samen lekker zingen, trommelen, klappen, stampen en dansen is goed voor de muzikale ontwikkeling van de kinderen.

Inschrijven kan middels onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool