Zomer Muziek- & Dansfestival Laren 31 mei t/m 2 juni

In samenwerking met Brinkhuis Laren NH en Muziekvereniging St. Jan Laren organiseert De Gooische Muziekschool de tweede editie van Zomer Muziek- en Dansfestival Laren. Aan dit festival werken veel cultuurinstellingen en verenigingen mee.

Vrijdag en zaterdag is Flash Studio Laren actief met dansdemonstraties. Ook De Gooische Muziekschool is zaterdag actief met muziek en zangvoorstellingen en open lessen voor peuters en kleuters.

10.00 tot 12.45 uur – Kindervoorstellingen door De Gooische Muziekschool.
10.00 tot 10.40 uur – Kennismaking Muziek op Schoot 2-4 jarigen (Theaterzaal)
11.00 tot 11.40 uur – Interactieve muziekles voor kleuters (4-5 jaar) met thema Olifantje Barbar (Theaterzaal)
12.00 tot 12.45 uur – Optreden Kids Popkoor (Theaterzaal)

13.00 tot 16.30 uur – Drumcollectief | Popbands | Zang door De Gooische Muziekschool buiten voor het Brinkhuis.

13.30 tot 14.45 uur – Open podium ronde 1: Leerlingen De Gooische Muziekschool & Larens talent.
15.15 tot 16.30 uur – Open podium ronde 2: Leerlingen De Gooische Muziekschool & Larens talent.

Open Podium: Talent uit Laren opgelet!!

Heb jij een zangtalent, danstalent, muziektalent of ben je misschien wel een singer-song-writer en wil jij dit laten zien op een professioneel podium? Grijp dan je kans en doe mee met editie 2024 van Open Podium Laren: Open Podium Laren staat open voor deelnemers uit alle muziekgenres: van dans tot opera, van cabaret tot rap, van musical tot rock. Leeftijd of ervaring is niet van belang, talent wel! Zien wij jouw/jullie act op de bühne in het Brinkhuis op zaterdag 1 juni 2024! Inschrijven voor Open Podium kan via deze link https://hartvanlaren.nl/muziekfestival/

Zondag beloofd ook een spektakel te worden met SING-ALONG LAREN. Van 14.00 tot 16.30 is er een smeltkroes van zang, muziek en gezelligheid in de Kloostertuin van het Brinkhuis. Hier komen aan het muzikale woord: Accordeonverenging Vivace / Aurora, Mannenkoor De Speuit, Klepperman van Elleven, Drum en Showband MCC, Sarita’s Hartkoor en Muziekvereniging St. Jan.

Het festival is gratis toegankelijk. Voor het volledige aanbod op vrijdag, zaterdag en zondag, kijk je op https://hartvanlaren.nl/muziekfestival/