NIEUW IN EEMNES – Muziek op Schoot – dinsdag 6 juni

NIEUW in Eemnes in Huis van Eemnes – Muziek op Schoot gaat van start op dinsdag 6 juni met twee groepen bij voldoende aanmeldingen.

De bekende muziekcursus voor (groot)ouder en (klein)kind start met 5 lessen in Huis van Eemnes aan de Noordersingel 4 in Eemnes.

De Gooische Muziekschool start met Muziek op Schoot in Eemnes met docente Hanneke Huibers. Een leuke en energieke muziekcursus voor (groot)ouders en hun (klein)kinderen. Muziek op Schoot is een cursus voor kinderen tussen de 1 en 4 jaar samen met hun (groot)ouders met als doel om op eenvoudige en speelse manier kennis te maken met muziek. Samen lekker zingen, trommelen, klappen, stampen en dansen is goed voor de muzikale ontwikkeling van de kinderen.

We starten op dinsdag 6 juni 2023 in Huis van Eemnes voor kinderen van 1 tot 4 jaar. De cursus bestaat uit 5 lessen voor € 55,-.

Bij voldoende aanmeldingen starten we met twee groepen:
10.00 tot 10.45 uur en van 11.15 tot 12.00 uur.

Inschrijven kan middels onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool