Korte cursus Muziek met Peuters – start woensdag 31 mei – Bussum

Op woensdag 31 mei gaan we van start met Muziek met Peuters in Bussum. Even in 5 lessen proeven hoe leuk het is om samen muziek te ontdekken. Een voorproefje voor de cursus die start in september op dinsdag, woensdag en vrijdag vanaf 19 september.

Een cursus voor kinderen tussen de 1 en 4 jaar met als doel om samen met (groot)ouders “samen te spelen, dansen en zingen…!”. Het is een cursus om het kind op een zeer eenvoudige, speelse en enthousiaste manier kennis te laten maken met muziek. Lekker zingen, trommelen, klappen, stampen en dansen met elkaar maakt het gezellig. De kinderen leren al spelenderwijs de taal van muziek. Lekker samen muziek ontdekken.

Vanaf woensdag 31 mei t/m 28 juni volg je 5 lessen voor € 54,-. Bij voldoende aanmeldingen starten we met een groepje van 10.00 tot 11.00 uur. Lessen worden gegeven door Christina Blom op de muziekschool aan de Dr. Schaepmanlaan 8 te Bussum.

Doe je mee? Schrijf je dan in middels onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool