Instrument van de maand maart – piano

Omdat we dit seizoen ons 30 jaar jubileum vieren bieden wij elke maand een “instrument van de maand” aan. Maart staat in het teken van de piano.

Heb jij altijd al piano willen leren spelen?
Schrijf je dan in voor 5 lessen van 20 of 30 minuten in maart. Je volgt dan de lessen met een leuke korting van 20%. Tarief voor 20 minuten is € 85,- en voor 30 minuten € 130,-. Voor leerling van 21+ jaar excl. 21% BTW.

Pianolessen zijn te volgen voor leerlingen vanaf 7 jaar. Ook tieners en volwassenen kunnen beginnen.

De piano is een veelzijdig instrument Je kunt er veel verschillende muziekstijlen op spelen zoals klassiek, modern, pop en jazz. Het instrument is uitstekend geschikt voor solospel, maar leent zich ook voor samenspel: met twee spelers aan een piano (quatre-mains), met twee piano’s en natuurlijk met andere instrumenten samen.

Waarom zou je beginnen met piano spelen? Hier 10 goede redenen.
1. Piano spelen verlaagd stress
2. Piano spelen maakt creatiever
3. Piano spelen verhoogt je motorische vaardigheden en je IQ
4. Betere zelfdiscipline met pianospelen
5. Een akoestische piano is gewoon een geweldig instrument.
6. Je favoriete muziekstuk zelf spelen op de piano
7. Begeleid anderen met jouw pianospel
8. Kinderen vinden piano spelen geweldig
9. Een band begeleiden met je pianospel
10. Piano spelen is vrij eenvoudig te leren.
Meer willen weten, download hier aanvullende info.

Je volgt 5 aaneensluitende lessen en daarna stopt het automatisch. Mocht je door willen gaan, dan kan dat uiteraard tegen het reguliere tarief.
Voor de lessen heb je thuis wel een piano nodig om te oefenen. Deze is middels (huur)koop verkrijgbaar bij Muziekcentrum Schimmel.

Inschrijven is mogelijk middels onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool